Een brochure voor het honderdjarig bestaan van de Belgische chocolatier Callebaut

175 pagina's bedrijfsgeschiedenis verzameld door het Antwerpse reclamebureau Berlin
Hoe zorg je in zeer korte tijd voor de perfecte lay-out van een Chinese en Japanse brochure ter ere van het honderdjarig bestaan van het prestigieuze Belgische merk Callebaut? Simpel, het enige wat je moet doen is contact opnemen met Eurologos-Brussel en in het bijzonder met zijn grafische dochteronderneming Littera Graphis.

Eurologos, aanwezig op vier continenten, weten hoe ze dat moeten aanpakken. Eurologos begon in 1996 zijn kantoren te glokaliseren, dit wel zeggen zowel globaliseren als lokaliseren. Littera Graphis - zijn Brusselse dochteronderneming die instaat voor grafisch ontwerp, drukwerk en websites - werd opgericht in 1989 en heeft intussen zelf meer dan twintig jaar ervaring met globalisering.

Zelfs een receptenboek van 85 pagina's
De ontwerpers van Berlin konden de gastronomische recepten ter ere van het honderdjarig bestaan niet over het hoofd zien. De Chinezen en Japanners weten de Belgische knowhow voor de bereiding van de chocoladen geneugten al te smaken, zeker die van Callebaut. Onze grafische vormgevers hebben hieraan meegewerkt.


 


No Comments Yet.

Leave a comment